GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Termékeinket garantáltan 2, de nem ritka esetben 1 munkanap alatt kiszállítjuk!
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának vagy PostaPontra érkezésének napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Mit jelent a „előrendelhető” státusz?
Előfordult már, hogy a hatalmas érdeklődés miatt egy adott termék idő előtt elfogyott. De ilyenkor nem kell pánikba esni, hiszen mi ezt azonnal orvosoljuk! Ilyenkor az adott termék előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. A csomagot azonnal feladjuk,​ amint beérkezik a raktárunkba​, ami a tapasztalatok alapján 7-12 nap, de gyakori esetben 5-7 alatt meg is történik. ​A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható.​ 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre (3000, Hatvan, Horváth Mihály út 29. 3/9.). Előtte kérlek ved fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, és jelezd igényedet, 1 órán belül garantáltan válaszolunk! Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

Hogyan juttathatom vissza a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (3000, Hatvan, Horváth Mihály út 29. 3/9.). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel!

Átvehetem-e személyesen a megrendelt terméket?
Kivételes esetekben e-mail, valamint telefonos egyeztetést követően Budapesten belül egy megbeszélt időpontban és helyszínen van erre lehetőség! Sajnos leterheltségtől függően nem tudjuk garantálni, hogy olyan rövid időn belül létrejön a személyes találkozó, mint megrendelés esetén. Ennek fő oka, hogy személyes átvételre nincs lehetőség, de mivel üzletpolitikánk alapja a rugalmasság és korrektség, úgy gondoljuk, hogy mindent meg lehet beszélni!

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Kérjük, hogy átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a termékekért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.